Fight Night Round 3 (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 21 sklepach w cenie od 80,00 zł do 268,00 zł



W Fight Night Round 3, atmosferę pięściarskich pojedynków można podgrzewać również poza ringiem. Wystarczy odpowiednio wyzwać przeciwnika lub wszcząć awanturę na konferencji prasowej! EA SPORTS Fight Night Round 3 gwarantuje najbardziej realistyczne emocje związane z uczestnictwem w brutalnych konfrontacjach. I to bez konieczności przyjęcia jakiegokolwiek ciosu.
Zostań legendą boksu...


,

Resistance: Fall of Man (PS3)

Usuń ten produkt z porównania

Towar w 20 sklepach w cenie od 89,00 zł do 276,00 zł



Zamówienie przedpremierowe: Zamów i zarezerwuj swój egzemplarz już teraz - gra zostanie do ciebie wysłana w piątek, 23 marzec 2007. Dostawa za darmo!

Resistance posiada cechy najlepszych shooterów jakie znamy - każdy z nas lubi masakrować ohydne kreatury, prawie tak samo jak być żołnierzem i odpierać ataki najeźdźców. Tutaj mamy idealnie podany mix obu światów, przyprawiony kilkoma elementami, które mają nadać całości smak nowej jakości. Zacznijmy od stałego punktu programu - AI przeciwnika. Przechwałki na ten temat to podpora growego marketingu, warto jednak mieć na uwadze, że to nowa generacja - musimy wymagać więcej i dostawać więcej, z czego także developerzy zdają sobie sprawę. Od przedzierania się przez słabe punkty naszej obrony, omijanie min, przez szukanie schronienia przed kulami, po unikanie granatów przez szybką zmianę kryjówki. Brzmi trochę standardowo, ale budujące są zapewnienia programistów mówiące o tym, że nowa era - przynajmniej w Insomniac - to koniec skryptowanych zachowań przeciwników, którzy w danej chwili robią to, co mają sztywno zapisane w kodzie. Jednostki Chimera ustawicznie skanują otoczenie, oczekując zagrożenia z każdego możliwego kierunku i odpowiednio do niego postępując - algorytmy AI są o wiele bardziej skomplikowane niż dotychczas bywało. Drugi smaczek to pełen oryginał wśród FPP - chociaż dla twórców Ratcheta to akurat normalka, po prostu nie mogło być inaczej. Tak wypasionych i pomysłowych giwer jeszcze do tej pory nie było, a przecież widzieliśmy już wiele. Każda z nich ma kilka trybów strzału, efekty jakie one dają czy same pomysły na sposób destrukcji to małe mistrzostwo świata. Czasami ciężko opisać słowami sposób ich działania: karabiny, dla których celem jest wystrzelona przez nas sonda (gdziekolwiek wystrzelimy kule, i tak zakręcą w kierunku wskazanego celu, możemy nawet biec w przeciwnym kierunku i strzelać w górę), eksplodujące kule ognistych igieł, aktywujące się w pobliżu wroga pułapki, lawa-gun, którego kule plazmowe mogą zwisać z sufitu, strasząc jeszcze długo po wystrzale - długo by wymieniać. Po prostu geniusz arsenału Ratcheta do potęgi n-tej.